Jaki monohydrat wybrać?

Większość osób, które bawi się w sport bądź też uprawia go regularnie z myślą o jak największych efektach z pewnością wie czym jest monohydrat kreatyny i jak działa na nasz organizm. Ci, którzy nie wiedzą to przede wszystkim jest suplement, jeden z najmocniejszych dostępnych na rynku bez recepty, który pozwala zwiększyć siłę i tym samym możliwości treningowe. Jest to bardzo polecany produkt dla osób z większym stażem na siłowni, którzy chcą przekraczać swoje granice.

Kreatywna – w jaki sposób ją dawkować?

monohydrat kreatyny dawkowanieZastanawiając się nad kreatyną trzeba wyróżnić dwa rodzaje, które funkcjonują na rynku. Oba działają bardzo podobnie, jednak o różnych skutkach. Jedna to właśnie monohydrat kreatyny, czyli najprostsza jej forma, która przyjęła się bardzo mocno w świecie kulturystyki. Druga z kolei to tak zwany jabłczan, który także ma podobne właściwości. Oczywiście, zawsze można wybrać oba i sprawdzić, która z tych form nam najbardziej odpowiada. Myślę jednak, że warto ograniczyć się do jednego rodzaju i sprawdzić efektywność. Jeśli kogoś interesuje monohydrat kreatyny dawkowanie to jedna z bardzo ważnych kwestii. Ciekawą kwestią jest to, że zalecenia podawane przez producenta bardzo często są podważane przez bywalców siłowni, którzy często biorą większe dawki. Jednak na sam początek przygody ze sportem i mam tutaj na myśli kilkumiesięczny staż, warto jest zastanowić się nad dawkowaniem zgodnie z zaleceniami producenta. Najczęściej kreatynę dawkuje się codziennie w dni nietreningowe oraz dwa razy dziennie w dni, kiedy mamy zaplanowany trening. Taka forma jest najbardziej skuteczna i bardzo polecana przez osoby ze sporym doświadczeniem w tej dziedzinie. W większości przypadków jeśli chodzi o monohydrat kreatyny to dawkowanie jest bardzo proste. Często suplement występuje w formie proszku bądź też tabletek. Tutaj tak naprawdę nie ma żadnej różnicy dla osoby, która interesuje się suplementami. Proszek się znacznie łatwiej wchłania i działa szybciej, z kolei tabletki po prostu połyka się razem z wodą. Jeśli ktoś kiedyś będzie zastanawiał się nad kreatyną to na pewno monohydrat będzie bardzo dobrym początkiem. Jest to produkt w pełni bezpieczny. Co najważniejsze jeśli chodzi o dawkowanie to to, że trzeba robić sobie kilkutygodniowe przerwy po paru miesiącach stosowania kreatyny.

Z kolei wiem też, że każdy chce mieć jak najlepsze efekty i to jak najszybciej. Jest to całkowicie naturalne. Na pewno jakiś czas temu jak sprawdzałem ceny to byłem pod wrażeniem, że monohydrat jest tak tani. Kiedyś tak to nie wyglądało, dlatego myślę, że dzisiaj sportowych mają o wiele bardziej ułatwione zadanie jeśli chodzi o nabywanie masy mięśniowej.

dziennikarka