Postaw krówki z logo na swoim stoisku

Pewna osoba jest producentem, ma jakąś firmę i ma pojawić się jako wystawca na targach tematycznych lub pracy. Zastanawia się na jakie gadżety reklamowe się zdecydować. Długopisy, przypinki, a może zakładki do książek? A gdyby tak może…krówki z logo? Wiadomo, wszystkie gadżety się rozejdą, ludzie bardzo chętnie biorą ze stoisk darmowe upominki. Długopisów nigdy nie za wiele, przypinka…to pewnie odda się dziecku, zakładka może kiedyś się przyda jak poprzednie dziesięć się zniszczy. Krówka jednak pozostawia po sobie coś więcej niż przedmiot, pozostawia miłe wspomnienia. Któż z nas bowiem nie lubi słodyczy?

Krówkami możesz przyciągnąć więcej ludzi

krówki z logo twojej firmyWarto zwrócić uwagę, że na targi (oczywiście zależy jakie), przychodzą ludzie z dziećmi. Nikogo chyba nie trzeba przekonywać, że łakocie przyciągają dzieci. A kto wie, może rodzić który podejdzie za ciągnącym go za rękę dzieckiem zainteresuje się naszą ofertą, a wcześniej nie zwrócił na nasze stoisko uwagi? Na targach często są tłumy i nie trudno w nim zginąć, szczególnie jeśli trafiło się nam stoisko w kiepskiej lokalizacji lub dość małe (chociaż wielkość najczęściej dogadujemy przed targami, bywa z tym różnie). Niektórzy stawiają miseczkę z tradycyjnymi cukierkami lub krówkami jednak to właśnie krówki z logo twojej firmy zostaną prędzej zapamiętane. Większość ludzi łatwiej zapamiętuje obrazy niż hasła czy słowa. Kiedy więc zjedzą tradycyjną krówkę, może na chwilę zapamiętają, że zjedli jakąś krówkę. Jednak kiedy wezmą tę z logo zapamiętają, że zjedli krówkę firmy „X”. Kolejna zaleta krówek jako elementu marketingu? Są one tańsze niż wcześniej wymienione długopisy czy przypinki i na pewno ciekawsze od zakładek, których każdy ma w domu mnóstwo. Zamówienie papierków w firmie zajmującej się produkcją gadżetów nie wiąże się z wysokimi kosztami, krówki w cenie hurtowej też nie są drogie. Krówki z logo twojej firmy sprawdzą się nie tylko na targach i wystawach, ale również jako dodatek do przesyłek. Miło jest otworzyć ładnie zapakowaną paczkę z niespodzianką w środku. Doceni to każdy klient.

Krówki z logo pojawiają się najczęściej właśnie w postaci słodkiego upominku do przesyłek. Jednak firmy decydują się na postawienie ich na swoich stołach na targach. I słusznie, biorąc pod uwagę zalety, które wymieniliśmy wcześniej. Krówki są ponadto bardzo mocno kojarzone z Polską, nic w tym dziwnego w końcu to właśnie u nas powstały. Jeżeli nasza firma działa za granicą i chcemy podkreślić, że jesteśmy polską firmą, możemy to fajnie podkreślić dodatkiem w postaci krówek.

Krystian